Szintén Spade írta:

A másik "Professional Stock Trading: System Design and Automation " forráskódjait emlitetted Neked megvannak ? Mert szivesen megnézném mert azokból kiderül hogy milyen kaliberü a könyv érdemes-e rá egyáltalán vesztegetni az időt..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aranyos vagy. Azt írtam jó köny, erre visszajösz, hogy érdemes-e vesztegetni rá az időt. Szerencsére nem vagyok sértődős.

A forráskód a könyben teljes egészében szerepel, de csak papíron. CD-n nem adták oda, azt külön árulják. Az elektronikus forráskód engem nem érdekel, mert nem Tradestation-t használok, a könyv bőven elegendő. Számomra annyi a jelentősége, hogy PONTOSAN látom, mit csinálnak, és ha le kell programozni, nem kell ötletelni a megvalósításon.

  1. import:
    2010. 02. 04. 20:05

    Nem arra gondoltam hogy nem értékes a könyv, hanem inkább arra hogy számomra lehet-e uj ismeret ez derül(het)ne ki abból amit mondtam. Mert azért gondolj bele a könyvet megrendeled a leszállitás 3 hét most hogy jön a karácsoöny lehet 2 héttel megcsúszik, aztán 1 hét amig az ember végigrágja magát, és hát senki sem jár térdig az időben sajna
    üdv.
    spade | 11.30.05 - 9:35 am | #

Figyelem: az immáron megszűnt freeblogról megmentett és újra publikált aranyláz posztok semmilyen formában sem képezik az én tulajdonom, és az abban foglaltakért semmilyen felelőséget sem vállalok. Ha a szerzőnek (András) kifogása merül fel az újbóli publikálást illetően, kérem, kommentben vagy üzenetben keressen meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr805957245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása