Néhány napja itt keseregtem az NTWK miatt. Nos a cég a hónap részvénye lett a Bowser Reportnál.

Gondolom mások sem hallottak erről a hírlevélről, de tény hogy a zárás utáni kereskedésben az NTWK-t meghúzták majdnem 15%-kal. Úgy tűnik, van előfizetői bázis. Ezért kicsit utánanéztem kik ők, mik ők. 5  dollár alatti microcap részvényekre specializálódott és több mint 20 éve megjelenik. A névadó szerkesztő, Max Bowser írt több könyvet is, ezt megígérem, megveszem, ha felpumpálja az NTWK-mat. Csináltak még egy microcap indexet, ami 2001 óta több mint 200%-ot (!!!!!) növekedett. Itt van róla info.

Bowser után kutatva akadtam egy jó, smallcap részvényekre szakosodott webhelyre: http://www.smallcaps.us/. Ez - két másik hírlevél mellett - közli a Bowser féle hírlevél részvény választásait is (természetesen késleltetve). Címlapon éppen felsorolják az utóbbi hónapok 3 legsikeresebb ajánlását. Ebből kettő nekem is volt a kezeim között (HOM és ENG), tehát elég hasonló az izlésünk. Nem találták viszont meg a VPHM-et és az AOB-ot, ami profilba vágott volna és überelte az előbbieket.

Szintén Bowser után kutatva akadtam erre a helyre. Itt rendkívül olcsón kinálnak próba előfizetéseket hírlevelekre, így nagy csomagokban lehet kipróbálni, melyik hírlevél tetszik legjobban. Hihetetlen, hogy odaát mi mindenre kitaláltak már szolgáltatást. Soha nem fizettem még elő hírlevélre, de ha fogok, majd itt kezdem. 

Figyelem: az immáron megszűnt freeblogról megmentett és újra publikált aranyláz posztok semmilyen formában sem képezik az én tulajdonom, és az abban foglaltakért semmilyen felelőséget sem vállalok. Ha a szerzőnek (András) kifogása merül fel az újbóli publikálást illetően, kérem kommentben vagy üzenetben keressen meg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr785942056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása