Az utóbbi két hónapban nem nagyon nyitottam új középtávú poziciót, inkább a meglévőket zárogattam. Az egyik kivétel az LTON, ebben a részvényben az utóbbi napokat nagybevásárlással töltöttem. Fogalmam sincs miért esett ennyit, ilyen rövid idő alatt, de mind fundamentális, mind technikai oldalról mélypontot szimatolok benne a mai nappal. Sajnos nagyon ritkán szoktam PONTOSAN eltalálni a mélypontokat.... Olyat viszont már többször láttam, hogy egy jelentős (felfelé) kitörés előtt, először összehoznak egy fals letörést.

lton1.png

 

Figyelem: az immáron megszűnt freeblogról megmentett és újra publikált aranyláz posztok semmilyen formában sem képezik az én tulajdonom, és az abban foglaltakért semmilyen felelőséget sem vállalok. Ha a szerzőnek (András) kifogása merül fel az újbóli publikálást illetően, kérem, kommentben vagy üzenetben keressen meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr236092124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása