Nem megy a smallcap
A consumer discretionary szektor eléggé meg van shortolva. Ez a szektor a legérzékenyebb a gazdasági ciklusokra, tartós fogyasztási cikkek, autók, luxus márkák és hotelek tartoznak bele. Burnsie írt nem olyan régen arról, hogy óriási eladatlan készletek halmozódtak fel a gépjármű nagykereskedőknél. Mivel a dumb money most inkább a kötvényben tombol és amúgy is nehéz dolog a jó short, ezért figyelmeztető jelzés lehet ez arra nézve, hogy a profik szerint nagyon nem olyan szép a kép, mint amilyennek látszik az év eleji szárnyalásból kiindulva.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.