A HOM-ot szolid nyereséggel eladtam, mert már megint nem tetszett a viselkedése. 70 alatti RSI-vel ment új csúcsra. Legutóbb a gyatra Money Flow miatt adtam el, akkor rossz (de biztonságos!) döntésnek bizonyult.

Cserébe vettem ALDA-t, most izgulhatok milyen lesz a jelentése. Utálom amikor egy részvény közvetlenül a jelentés előtt indul meg, mert az esetek nagy részében tényleg bennfentesek veszik, ilyenkor érdemes beszállni, de ha mégsem, akkor nagy zúgás jön. Legutóbb a HURC és a CKCM esetében voltam hasonló helyzetben, akkor nem mertem venni (ki is hagytam 20-30% nyereséget). Most megpróbáljuk.

Figyelem: az immáron megszűnt freeblogról megmentett és újra publikált aranyláz posztok semmilyen formában sem képezik az én tulajdonom, és az abban foglaltakért semmilyen felelőséget sem vállalok. Ha a szerzőnek (András) kifogása merül fel az újbóli publikálást illetően, kérem, kommentben vagy üzenetben keressen meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr155942683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása